Mysterious-Box V1.0.0 released:

أخر الاخبار

Mysterious-Box V1.0.0 


 SAMSUNG
Arabic Samsung
Arabic Lollipop 5.x.x
Arabic Marshmallow 6.x.x
Arabic Nougat 7.x.x
Arabic Oreo 8.x.x
Arabic Pie 9.x.x ( Old Device )
Arabic Pie 9.x.x ( New Device )
Arabic Pie 10.x.x ( Fix Safe Mode After Reboot )
اصلاح التعريب
كيبورد السراب عربي
Start Add Arabic ( SU ROOT ) ( Support Android 5 to 9 )
Start Add Arabic ( ENG ROOT ) ( Support Android 5 to 9 )
Arabic A6s G6200 Without Root 
FRP / Samsung Account
Download Mode ( Exyons & Qualcomm )
Normal Mode ( SAMSUNG Model Verzion )
Network 
Unlock Sprint ( ROOT )
Unlock T-Mobile & MetroPCS ( ROOT )
Unlock SIM China Telecom
Fix MIPI in Combination
Fix IMEI ( Reset EFS ) " Reset Orgianal IMEI in SAMSUNG Exyons CPU
Enable CDMA S7 And Later
Enable CDMA / S7  / S7 edge / S8 / S8+  / Note 8  / S9 / S9+ / Note 9 / S10e / S10+ / Note 10
Set Count SIM ( Double SIM )
Downgrade Modem For Device Not Allow Flash Modem To Fix IMEI
Change CSC
Change CSC For List CSC Without Root For Android 8 , 9 , 10
ACG – Nextech/C Spire
ATT – AT&T
CCT – Comcast
LRA – Bluegrass Cellular
SPR – Sprint (CDMA)
TFN – Tracfone
TMB – T-Mobile
USC – US Cellular
VMU – Virgin Mobile USA
VZW – Verizon
XAA – USA (unbranded/unlocked/default)
XAS – USA (unbranded/unlocked)
Change CSC Via SIM
Disable Reboot 
Repairs
Disable Sim Card Is Not From Verizon (Root) 
Disable Sim Card Is Not From Verizon ( Without Root) 
Disable Send Security Reports (Root) 
Remove Security Notice ( Without Root )
Fix Checking Device Status Notice
Enable Data Icon
Remove Please Call Me
Fixed USSD Codes
Enable Unknown Source
Fixing S-Health Knox Tripped
Fix Reboot (Boot Loop) [ After Root OR Arabic Rom ]
Disable Factory Mode
Enable DIAG
Enable DIAG With Root
Enable DIAG Without Root
Lock Screen File Maker 
Patch System For Remove Screen Lock ( Without Remove SystemUI )
Patch System For Remove Screen Lock ( Remove SystemUI )
Samsung Commands
Format Port  ( Modem Port )
UNLOCK Beta ( Modem Port )
Fix 3G Sprint  ( Modem Port )
Reboot D/L Samsung ( Modem Port )
Reboot Recovery  ( Modem Port )

# LG
Unlock SIM
Unlock SIM LG Without Root For LS775,LS770,LS676,LS675,LS665,LS997
Unlock SIM LG With Root For LS740,LS660,LS885
Unlock Sprint LG
Unlock Sprint LG ( Method 2 )
Tools Port
Open Port LG
Enable DIAG 
Enable ADB
Wipe Data ( Modem Port ) 
Reboot Download Mode
Skip Lock Screen
Modem Reset 
Format Factory ( PORT MODEM )
Reboot To Download ( PORT MODEM )
Bypass Screen Lock ( PORT MODEM )
Repairs
Open Hidden Menu
Fix Network After Convert 
Convert To CDMA
Convert To GSM
Open APN
Unknown Sources
Fix Activate Device ( New Devices )
Fix Fastboot 
Fix Fastboot LS740,LS660,LS885,G2
FIX Fastboot All
# Qualcomm 
 General
Format Factory ( ALL )
Wipe Userdata / Cache
Remove Oppo Account
Remove FRP ( ALL )
Remove Vivo Account
Remove Asus FRP
Direct Unlock Network ( BETA )
Remove Meizu Account
Remove Lock Account
Reset EFS
Fix Baseband Unknow Xiaomi
Userdata/FRP
FTM Mode To EDL
FRP & Wipe Data MaxXL N9560,A1R,A0620
Read/Flash
List Partitions Devices
Read Firmware & Partitions 
Wirte Firmware Qualcomm 
Wipe Selected Partitions 
FRP ZTE , FRP SAMSUNG , LG , Xiaomi 
Backup secuirty
Restore secuirty
Reset secuirty
+ ANS 
FRP ANS UL40 EDL Mode
FRP ANS L50 EDL Mode
+ ZTE
Unlock Sprint (SU)
Unlock MTK
FRP ZTE in EDL Mode 
N9517,N9518,N9519,N9521
N9560,N9131,N9132,N9136
N9137,Z963U,Z833,Z982
FRP ZTE TracFone ( Sideload )
Z233VL,Z353VL,Z557BL,Z558VL
Z610DL,Z716BL,Z717VL,Z719DL
Z798BL,Z799VL,Z818L,Z819L
Z836BL,Z837VL,Z861BL,Z862VL
Z899VL,Z916BL,Z917VL,Z936L
Z955L,Z962BL,Z963VL,Z986DL
+ UMAX
 FRP UMX U683CL

# Xiaomi
General
Anit-Relock ( Xiaomi
Unlock Bootloader
Unlock Bootloader Xiaomi in EDL
in Qualcomm Mode ( 9008 ) Model Supported
Mi 6x - Mi 6 - Mi 5x - Mi 5s - Mi 5 - Mi 4c - Mi 4i - Mi Mix - Mi Mix 2
Mi Max - Mi Max 2 - Mi Note 3 - Mi Note 2 - Mi Note - Redmi S2
Redmi 5 Plus - Redmi Note 5 pro - Redmi Note 5a/Prime
Redmi Note 4x - Redmi Note 3 - Redmi 4s/Prime
Redmi 4a - Redmi 3 - Redmi 3s
Anthoer Model :: MI MAX 2,Redmi S2,MI 8 lite
,Redmi Note 5A,Redmi 6 Pro Sakura,Redmi Note 3
Format Factory / MI Account / FRP
Mi Account Bypass & FRP & Format Factory ( No Need MI Auth
Xiaomi Mi 5,Xiaomi Mi 6X,iaomi Mi 8 Pro,Xiaomi Mi8 SE Sirius
Xiaomi Redmi S2,Xiaomi Redmi 3 S,Xiaomi Redmi 3 X,Xiaomi Poco F1,
Xiaomi Mi Max 2,Xiaomi Mi Max 2s,Xiaomi Redmi Y3,Xiaomi Redmi Y2
Xiaomi Redmi Y1,Xiaomi Redmi Note 5 Pro,Xiaomi Redmi 6 Pro
Xiaomi Redmi Note 6 Pro,Xiaomi Redmi Note 7,Xiaomi Redmi Note 7 Pro
Xiaomi Mi Note Pro,Xiaomi Mi Note 4,Xiaomi Redmi Note 3
Enable DIAG
MI Open Diag ( Method 1 ) No ROOT
MI Open Diag ( Method 2 ) No ROOT
MI Open Diag With root
Xiaomi Enable Code DIAG NO ROOT

# MTK
FIX IMEI ( ROOT )
Flash / Read NVARM ( ROOT )

# General 
+ General Fix 
تعليقات
8 تعليقات
إرسال تعليق
  • عثمان طماس
    عثمان طماس 26 يوليو 2020 في 5:43 م

    رابط ملف اصلاح الاده

    إرسال ردحذف
    • هلال الشعلان
      هلال الشعلان 27 يوليو 2020 في 5:06 ص

      ممكن برنامج يفتح شفرة الشريحه للايفون

      إرسال ردحذف
      • تحت اشراف المبرمج /فؤاد الرفيق
        تحت اشراف المبرمج /فؤاد الرفيق 27 يوليو 2020 في 9:47 ص

        ليش الرابط مش لمق

        إرسال ردحذف
        • Unknown
          Unknown 29 يوليو 2020 في 5:12 م

          الان الادة ذي تطلب ايقاف مكافح الفيروسات ولالا

          إرسال ردحذف
          • شهاب المياح
            شهاب المياح 10 أغسطس 2020 في 6:51 م

            شكرا لكم مبدعين جزاكم الله الف خير

            إرسال ردحذف
            • هيثم بالرقعان
              هيثم بالرقعان 8 سبتمبر 2020 في 10:03 ص

              هل موجود لنظام 64 بن

              إرسال ردحذف
              • طه مصلح الضراشي
                طه مصلح الضراشي 23 مارس 2022 في 10:40 م

                رابط اصلاح الاداة لا ينجح بل انه يقول الملف لم يعد متوفر

                إرسال ردحذف
                • VclemraQdeipu-Provo 30 مايو 2022 في 6:35 م

                  VclemraQdeipu-Provo Natalie Ray Download crack
                  wadumaxpmest

                  إرسال ردحذف



                  وضع القراءة :
                  حجم الخط
                  +
                  16
                  -
                  تباعد السطور
                  +
                  2
                  -